2012-10-31

2012-10-31

Vardagslyx igen

Igår blev jag bjuden på finmiddag hos min fina mammakompis Charlotte. Mamma Katrin var så klart där med. Vi tre är ju givna i mammaträffsammanhang. :) vi ses alldeles för sällan. Vi har alla bytt jobb under/efter ledigheten så det finns att göra med våra småttingar hemma.

Det var en supermysig kväll och Charlotte är ju en mästare i köket. Skagerntoast till förrätt och sallad med lufttorkad skinka, avokado, chèvre och valnötter m.m tillsammans med jordgubbsbubbel (mmm, jag vet. Jag behövde egentligen inte mer alkohol efter den här helgen). Det var dock riktig sommarkänsla! En massa tjejsnack och sen hem i säng. Vilken lyxig vardagskväll!! En bonus att först hinna busa och mysa med barnen innan. Bästa av två världar.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan