2012-10-20

2012-10-20

Kalas!

Känner att jag varit lite otydlig med att det inte blir något kalas för Arvid nästa helg. Han fyller ju på söndagen, men jag kommer att vara ute på vift då och befinna mig någonstans i Katalonien. Det innebär att jag precis hinner hem och fira honom litegranna på söndagskvällen, men vi hinner inte med något kalas då. 

Kalaset får vänta tills helgen efter om du bor i Sandviken då vi firar honom söndagen den 4 nov på min tjejhelg där. Om du är barn, känner Arvid och bor i Stockholm med omnejd blir det barnkalas helgen efter på lördagen. Det blir nog en vild tillställning och då blir det kompisar, kusiner och barn från dagis som kommer. Då pratar vi andra helgen i november, 10 nov. Vi tänkte ev även ha ett litet till kalas då på söndagen om det är någon som vill komma och fira Arvid här i Vallentuna och som inte är sugen att komma hit på barnkalaset. Hör av er i så fall. Så ev får vår stora kille tre kalas. Ska man firas så ska man!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan