2012-10-12

2012-10-12

Middag på J's

Jag var ut och förlustade mig igår igen. Projektmiddag med kunden. Det har varit mycket nu, men det var bara att bita ihop trots att middagen var ute i Nacka Strand på J's. Det vill säga på helt fel sida stan. Det visade ju sig bli en toppentrevlig kväll. Båtfärd från Nybrokajen, trerätters och gott vin. Lite för gott kanske... Riktigt god stämning i sällskapet så här under projektavslutet (för ett av projekten. Det andra lever vidare).

På vägen hem fick jag tråkiga nyheter av mr att Olle var krasslig och att det var ganska stökig sömn. Ramlade i säng vid halv ett efter en hemfärd på 1 1/2 timme!!! Blev för snål att ta taxi själv och fick vänta sjukt länge mellan bytena. Sen sov Olle faktiskt riktigt bra. Han var dock snorig och hostig i morse så han blev hemma med pappa. Uppe i ottan var jag alltså och tog storebror till dagis. Olle har varit pigg idag så kanske var det en liten onödig VAB. Men nu hemåt efter en lång jobbdag och fotboll, hämtmat och killmys. Här kommer ett par bilder på "sjuklingen". :)

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan