2012-03-21

2012-03-21

Lite om lite

Jag tror jag har hamnat i en postThailand depp. Jag vill tillbaka igen och inte gå upp tidiga morgonar och stressa iväg till dagis. Vill heller inte planera middagar eller handla. Eller tvätta för den delen. Kan man inte bara få slippa det? Ja, jag vet. Vi har turen att kunna åka iväg och borde vara nöjda med det. Men jag antar att mycket vill ha mer. Vi får börja om och planera kommande semestrar istället. Kanske blir känslan bättre genom att ha något att se fram emot? 

Bestämt tror jag att bror med familj vill följa med på en stugsemester i sommar. Någon som har tips på en eller två bra stugor att hyra? Vart i Sverige spelar inte sån stor roll. Bara det är barnvänligt. Vädret måste vara bra så klart också. Fixar du det med?!

Sen ska väl nästa vintersemester bokas också vi ska få billiga direktflygsbiljetter. Bara att sätta igång med andra ord! Är det ok att kontakta jobbet om semester innan man börjat jobba?

Härligt är det iaf att fågelkvittret gör så att babyvakten går igång. Myskänsla på den!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Blir det Thailand nästa vinter igen?
Det är ju svårt att göra annat än att längta efter nästa gång man kommer iväg, att resa och umgås familjen är bara det bästa som finns.

Och då verkar det ju som att hemresans minne släppt hyfsat redan. :)
Herregud vilken jobbig resa, jag kan inte föreställa mig hur tufft det måste ha varit!!

Maria sa...

Vi började kika på Goa för att se något annat. Men det kanske är ungefär lika som Thailand. Men Håkans syster ska med nästa år med deras nya bebis och de vill till Thailand för att mjukstarta sitt resande lite. Så blir nog Thailand trots allt.
Ja mardrömsresan har börjat falna som tur är. Det var sjukt jobbigt just då. Man har ingenstans att ta vägen. Det var ju sån otur också att han blev sjuk precis inför resan. Borde vara dubbel otur om vi drabbas av en sån resa igen. Blir det resa för er nästa vinter?

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan