2012-03-28

2012-03-28

Besök på Vasagatan

Idag var en hektisk dag. Jag upplever alla dagar som jag beger mig in till stan som hektiska. För då ska jag ha hunnit sminka mig och packa skötväskan också innan avfärd till dagis. Sånt brukar i vanliga fall få vänta tills jag kommer hem igen. Vi tog bussen till dagis (ett stopp haha) för jag hade enkelvagnen och kände mig för stressad för att Arvid skulle få gå hela vägen. Han fick dock gå hela vägen hem. Jag och lilleman var på mitt jobb på utvecklingssamtal. Jag ska ta lite nya inriktningar framöver har jag fått för mig, så kanske händer det lite nytt när jag kommer tillbaka i maj. Det beror så klart också på vilka typer av uppdrag som finns just då. Olle var inte helt nöjd med att sitta i ett mötesrum i två timmar, men vem kan klandra honom? Det blir uppföljning nästa vecka med lönesamtal och då ska jag ha plitat ner en start på mina personliga mål för året. Det börjar hända grejer! Det gillar jag. Jag gillar även att det nu precis börjat regna för första gången sen jag vet inte när. Det är nog bara husägare med nygödslade gräsmattor som blir lyckliga av regn under våren.

Vad är det med barn och diskmaskiner egentligen? Både Arvid och Olle har varit helt frälsta i dem. Arvid gillade hjulen på korgarna och Olle går mer för besticken. Nu förstår iaf Olle att han inte får klättra upp och ställa sig på luckan när vi säger Aj aj! Tyvärr sover Olle risigt igen. Det har varit mycket flyttar mellan både länder och sovrum för honom på sistone. Får se om faster Claudia kanske får respass till soffan. Jag tror kontinuitet är det han behöver just nu och får sova i sin säng alla nätter. Annars sover han i resesäng inne hos oss när hon är här och hälsar på. Får fundera på saken tills ikväll.

Nu är vi på offensiv stugletarjakt och är nu inne på ett hus i Åhus. Väntar på svar av ägaren. Sandra har du några tips att komma med? Du som nästan bor där. Sen kan du lita på att vi kommer och hälsar på i Hässleholm.



Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan