2012-01-29

2012-01-29

Familjemiddag

Då testade vi igen. Den här gången var alla friska. Bror och svägerska med familjer kom på middag. Vi hade lite sommartema och grillade(!). Webergrillen levererade än en gång. Det blev mycket lyckat. 

Det var 4,5 barn närvarande och alla skötte sig finfint. Arvid och Viktor röjde järnet som vanligt. Inte en leksak var orörd på Arvids rum tror jag. Skoj har de och då har vi föräldrar också det. Vi vuxna hann prata en massa och det visade sig att bror och svägerska träffas alldeles för sällan. Antar att det är min och Håkans fel?! Bättring lovas. Tack alla för trevligt besök!

Det var skönt att aktivera oss lite om kvällarna i helgen nu när vi varit hemma en hel vecka. Nu väntar vi på bebisen som ju kommer när som helst och så blir det full fart med reseplaneringen som måste till. Vaknade inatt och kunde inte somna om för att jag kände mig stressad över saker som måste inhandlas och göras. Finns bara ett sätt att råda bot på det. Bara att kavla upp ärmarna för att GTDa lite (Getting things done)! 

Nu när jag ändå tänker på det. Någon där ute som har en Ergobaby bärsele, poolsockor/badskor i ministorlek (tror 19-20) att låna ut/sälja så hör av er!

Mys med morbror

Middag (iaf för de som inte höll i ett trött barn)

Trött Olle nattsuddar

Oskar tränar på att sitta (ganska olik sig här kan jag meddela)

Bebisen ser mer än klar ut. Dags att komma nu tycker vi!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan