2012-01-30

2012-01-30

En sån där härligt vanlig måndag

Nu har stackars Arvid fått dragas med mig i evigheter känns det som. Men vi fick en fin avslutning på långledigheten hemma. En härlig vinterdag av rang! Solen värmde och jag tog en kaffe med mig ut som jag njöt av med Olle sovandes i vagnen och Arvid lekandes på tomten. Nice! På förmiddagen kom morfar förbi och sa hej och passade på att stjäla sig lite killmys. Olle ställer gärna upp! Han går fram till nästan alla som kommer hem till oss och sträcker upp armarna. Gärna till killar. Både Peter, Gigi och morfar har lyckats med det de senaste dagarna. Bra att han känner sig trygg nog för det!

Eftersom Håkan jobbade inatt så var han också hemma och jobbade idag. Det innebar en lyxtur till gymmet på dagtid. Jag har det bra jag. Kvällen spenderades bland annat till bad av killarna och rensning inför städningen imorgon. Superfräscht det kommer att bli! Passade på att byta lite lakan och sånt där också. Varannan tisdag är som ett skänk från ovan. Tack RUT!

Soffmys med morfar

Härliga vinterdag!

Dumma haren stal en gren trots skyddet. Blir till att uppdatera det

Titta! Sandlådan syns inte!

Det är aldrig dåligt före för Bobby car

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan