2012-01-25

2012-01-25

En vecka att glömma

Av rubriken kan ni ana att jag inte är speciellt nöjd med utvecklingen här hemma. I fredags var lilla vännen sjuk. Han piggnade till ganska fort men äter fortfarande väldigt dåligt. På söndagen fick vi lite besök. Både av morfar och av Annika och G. Kan bara hoppas att de klarar sig för på söndagkväll/natt blev både jag och Håkan sjuka samtidigt. Det kan jag bara önska min värsta fiende. Inte roligt att vara dålig båda två. Samtidigt som lilleman härjar och skriker och storebror börjar säga att han har ont i magen. Ni kan ju tänka er kaoset. Det var  årets bedrift att gå upp med barnen på morgonen efter. Trodde nog att jag skulle gå under. 48 h efter oss var det dags igen. Arvids tur inatt. Så ingen sömn nu heller. Han är ganska pigg igen och ser på Pingu. Jag har ett  berg av äcklig tvätt att ta tag i. Nu får det väl ändå vara slut på sjukdom.

1 kommentar:

Claudia sa...

Usch usch! Krya på er!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan