2011-07-01

2011-07-01

Tungviktare

Olle har tidigare dippat på kurvan rejält så vi har fått backning på BVC. I midsomras ammade jag i stort sett en gång i timmen. Så antagligen har jag haft lite mjölk och Olle blir aldrig riktigt mätt stackarn. Nu har vi kört med ersättning ett par dagar. Tyvärr så tycker nu Olle att mitt bröst är för snålt och blir nästan alltid arg när vi ska amma. Han är väl hungrigare än vad bröstet erbjuder och nu vet han ju vad flaskan är. Får se hur länge jag kan fortsätta amma, men det fungerar bra på nätterna iaf vilket är skönt. Vi var till BVC igår och nu har han gått upp 460 g på en vecka! Vi fick väl godkänt. Olle väger nu 6480 g och är 66 cm lång.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan