2011-07-06

2011-07-06

En heldag i Solna

Igår var jag och småkillarna hela dagen i Filmstaden hos kusin Viktor. Vi var ute och lekte i lekparken på förmiddagen. Sedan gick vi in och killarna smällde i sig en hel hög pannkakor och jag och bror tog oss en finfin pasta och några koppar kaffe på det. Tyvärr har jag inte fått så mkt sömn sista nätterna och när Camilla kom hem erbjöd de sig lite mer lek ute och jag och Olle tog oss en powernap under tiden. Det var lyxigt!! Arvid och Viktor leker jättefint ihop. De härmar alltid varandra och springer runt och hittar på bus. Om den ena råkar ramla så tror den andra att det är en del av leken och lägger sig ner. De är så söta.

På vägen hem stannade vi på Ica Maxi och Big Baby och shoppade lite. Olle älskar att åka framåt i Babybjörnen så då kan man shoppa hur länge som helst. Arvid älskar att åka i kundvagnsbilen så det blev den för hans del. Mamma älskar att shoppa så det blev det för min del. :) Vi kom hem med ett Tulsa regnskydd till dubbelvagnen, nya mattallrikar med Pingu, ny snuttis till Olle, en ny fotboll till Arvid, lite mat och lite annat icke betydelsefullt.

Olle sover sött i vagnen numera
På lekplatsen

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan