2011-07-21

2011-07-21

Premiär för gåstolen

Nu har gåstolen åkt fram. Olle är fortfarande lite liten för den, men Arvid fick fortfarande plats i den. Han hävdar även att den är hans. Vilken den iofs har varit en gång i tiden. Den kanske ställs undan någon månad till. Idag har det inte hänt så mycket. Jag var till gymmet på förmiddagen och körde ett riktigt hårt pass. Försöker köra lite mer kondition nu när jag är där. Sen var vi till Täby Centrum och kikade efter lunch. Vi shoppade en del, men jag gillar verkligen inte reor. Arvid var en riktig liten ligist. Får se om hans trots tagit fart nu. Hoppas de senare dagarna bara är en tillfällighet. Det är bara en massa -Inte! och -Mina!, han äter knappt ngn mat, lyssnar inte förrän man blir jättearg och har börjat kissa i blöjan en massa fast han vet att han inte ska. Vi får nog ta av den helt. Vi har haft den på nu när vi varit ute och åkt en massa. Vi har kikat på en ny tecknad långfilm som heter Rio med en massa papegojor. Pappan här hemma var frälst medan Arvid tyckte den var sådär. Vi hade den bara på engelska tyvärr.

Kulorna var iaf intressanta
Arvid tycker den passar utmärkt åt honom. Jag vet inte jag.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jobbigt med trots! Det har vi haft en hel del här som du vet :) Vi har fått rådet att regelbundet dela upp oss, att jag och K gör saker själv och att Johan och K gör saker själva i bland. Behöver inte vara nåt avancerat. Rita eller gå en promenad t.e.x Men det funkar och lugnar ner trotset. Kul och jobbigt att bli storebror! Kram!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan