2011-07-13

2011-07-13

En dag i Borgholm

Bilen tog oss till Borgholm idag (och inte till Bornholm som jag felaktigt skrev till Anna). Det var en långsam, men vacker bilfärd dit. Vi sight seeade runt i stan och kikade på de små söta shoppinggatorna. Det var så klart överpriser, men det fanns lite udda butiker som var värda besök. Sen promenerade vi genom skogen upp mot Borgholm slottsruin. Det visade sig vara ett litet projekt med barnvagnen. När vi väl kom fram så kissade Olle igenom och blev hungrig så vi bytte och ammade mitt ute på heden. Lite spontant så där med barn. Hehe. Tror tyvärr vi tappade bort snuttisen där också. Vi kikade utanför slottet och fikade då vi insåg att gå runt inne på slottet kanske inte heller fungerar med barnvagnen då det inte byggt under 2000-tal och anpassat för syskonvagnar. Med en parkeringsmätare som höll på att gå ut så promenerade vi istället genom den fina bokskogen tillbaka till Borgholm. Vi var väldigt möra och fick oss en välbehövlig kväll med vin och fotboll. Husägarna passade på att hålla mig vaken mellan 3-4 inatt då de hade 80-talsfest för hela Kalmar. Men men, det har vi glömt imorgon.

Killarna i Borgholm hamn
Jag posar i fin liten park
Arvid är utrustad för en solig dag
Syskonvagnen är helt suverän. Bästa köpet.
Pusselipuss
Some serious shopping
På promenad mot slottet
Nästan framme
En snabbtitt innan promenad tillbaka

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan