2011-03-03

2011-03-03

Tjoho!

Senast på onsdag ska bebisen komma! Åh vad jag längtar. Då bär det iväg till BB Stockholm för igångsättning. Den dagen är jag gravid i 42+0. Nu håller vi tummarna för att det händer något redan innan dess.

Tyvärr är blodtrycket för högt så jag ska hålla koll på att jag inte börjar må dåligt och så blir det extrakontroll på måndag. Bebisens huvud var i stort sett fixerat nu och den bultade på med 145 hjärtslag i minuten. Nu kan vi verkligen börja nedräkningen här hemma. Snart har vi Arvids lilla syskon här.

4 kommentarer:

CattisL sa...

Åh vad spännande!!

johanna sa...

Härligt! Håller tummarna för att han/hon kommer innan dess.

Anonym sa...

Grattis grattis till lillkillen!

Kramkram
M&S

Anonym sa...

Grattis till er fina lilla kille! Så roligt för er!! Hoppas ni mår bra=) Kramar kusin Sara & Ed

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan