2011-03-22

2011-03-22

Härliga vår!

Härliga vår! S**t (ursäkta mitt språk) vad trevligt det är att vara hemma nu. 10 grader varmt och strålande sol i förmiddags gjorde det som gjutet att det blev promenad ner till Vallentuna centrum till BVC. 40 min senare i rask takt innebar rosiga kinder för en otränad mamma. Olle väger nu 4630 gram och är 54 cm lång. Han växer därmed friska 3 hg i veckan så här långt. Majlis kommentar var att han nästan kändes som tvåmånaders bebis i hur vaken och med han var. Det är skoj att höra även om jag tänkt samma sak innan. Jag behöver verkligen inte komma tillbaka för vägning varje vecka, så får bli varannan framöver, då allt ser så bra ut.

Olle skötte sig strålande i vagnen (som vanligt). Han har sovit i den mest hela dagen idag. Först promenad till dagis, sedan sovandes lite till, sedan promenad till Vallentuna, sedan lite shopping i centrum och sedan hämta Arvid på dagis och sedan utelek på gatan. Ja han gjorde några timmar där, men jag kramades ikapp all gostid nu på kvällen.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan