2011-03-01

2011-03-01

Bebisen är borta!

Vart tog den vägen? Den där lille krabaten som har snurrat runt där ute i periferin ett antal veckor. Den har liksom hållit mig sällskap ett tag nu och nu så är den borta. Bara så där! Kanske betyder det ngt? Kanske ska den riktiga bebisen komma ut nu? Jag även lagt märke till att den dumma räknaren räknar uppåt! Då finns det ju ingen ände på hur långt den kan räkna. Det är inte bra för mitt psyke just nu.

Nu har jag helt svängt och är övertygad om att det är en liten tös där inne. Ngt annorlunda måste det ju vara i jämförelse med Arvid eftersom det tar en sådan TID.

3 kommentarer:

CattisL sa...

Klart det är en tjej! ;) kram sis

johanna sa...

Vi är hemma nu! Lunch? ;)

Maria sa...

Ni är så välkomna! Jag ska få en tid för igångsättning imorgon hos MVC så vi kanske ska vänta in och se vad de säger. Vem vet! Det kanske ska födas barn imorgon! (I wish)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan