2011-03-25

2011-03-25

Olle 3 veckor

Vi spenderar hela helgen på Söderkulla. Tyvärr är det inte så fint väder, men vi myser för fullt ändå. Arvid har haft en toppendag med både bollkastande, traktoråkande, våfflor och bilkörande för hela slanten. Han kom på att det är jätteskoj att kasta bollen till Sally (kattmamman), men varken Sally eller Valle (som blev snuvad på konfekten) tyckte att det var ett särskilt smart drag.

Idag firar vi våran minsta kille som fyller 3 veckor! Olle har någon sorts amningsrekord idag och han och jag har suttit i soffan mest hela dagen känns det som. Inte undra på att han växer så fort. Han känns så stor redan. Både hur han är och hur han ser ut. Har jag sagt att vi fick se hans första leende när han bara var två veckor gammal? Jag har för mig att det tog mycket längre med Arvid. Så nu passar jag på att njuta av varendaste sekund som jag får ha honom i min famn. Nog för att det kan vara lite ansträngande att behöva amma igen när man precis tagit sig från soffan en stund. Men det är en sådan kort period så det är bara att bita ihop och bara se det mysiga i alla dessa stunder tillsammans. Imorgon hoppas vi på lite mer utelek, sol och ännu mera mys!

Vi passar på att ge ett stort grattis till min kusin Sofia och hennes Emil som fick en liten pojke för några dagar sedan. Alice har blivit storasyster åt en riktig liten godbit. Många kramar från oss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack =) Kusin Sofia med familj!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan