2011-03-12

2011-03-12

Lillebror 1 vecka

Igår fyllde lillebror en vecka! En stor händelse i livet. Hehe. Skämt åsido. Det är supermysigt här hemma med med mina fina killar. Jag har det ju ännu bättre än Håkan som har tre fina killar. Vi firade födelsedagen med finbesök av kära Anna. Idag har vi haft finbesök igen av kusin Viktor och föräldrar. Vi har fått både pyjamas i större storlek av Anna och en fin munkjacka av kusin Viktor. Arvid får presenter han med. Det är ju en stor händelse att bli storebror!

Psst! är det någon som berättat att det kommer en till liten killkusin i juli?! Då gör jag det nu. Fem små killar framöver alltså. Kommer att bli galet det! Myspys och så himla roligt!


Mina fina

Tränande föräldrar

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan