2011-03-17

2011-03-17

Mysdagar

Vi har det jättemysigt här hemma jag och lillakillen. Arvid är ju också med oss till stor del av dagarna. Den stora utmaningen blir väl imorgon när jag ska försöka aktivera Arvid hela dagen här hemma. Kan bli tufft, men går säkert bra med tanke på hur duktig han är på att leka själv. Det blir dock lätt att han får sin vilja igenom och titta på Bilar om man inte har någon plan för vad man ska göra. Så ska tänka ut något här hemma idag tills imorgon.

Idag fick jag min första spya över mig och lilla killen. Jag märkte att han svalde en massa luft när vi ammade och det kom upp en halvtimme senare över hela han och mig. Som tur var inte alldeles när vi ska gå och hämta storebror. Idag har vi spenderat två timmar sovandes på soffan framför skidskyttet och Greys. Vi var lite slitna då Arvid inatt fick för sig att komma in till oss för att sedan inte kunna somna om. Vid 6 gav jag upp och gick in till gästrummet. Storebror måste ha haft en tuff dag på dagis idag då han sovit så lite. Nu ser jag fram emot att våren är här för att stanna. Känns grått och trist idag och imorgon ska snön komma. usch!

Lille Olle 13 dagar

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan