2011-03-31

2011-03-31

Kära vänner

Igår hade jag mina kära mammavänner på fika. En liten pojke har nu tittat ut och Charlotte är nu även tvåbarnsmor här på gatan. Nu väntar vi spänt på den lilla tösen som Katrin fortfarande väntar. Ska bli så mysigt när alla är på plats. Precis som gamla tider. Vi tog sedan en tur till Stinsen för att Charlottes lille Hugo(?) skulle få en välkommen till världen present.

Jag och Katrin passade även på att ta en lunch. Lille Olle skötte sig strålande och sov hela shoppingen och hela lunchen. Jag shoppade så klart även några leksaker till Arvid. Jag ska inte gå in på BR. Det blir vår ekonomis död. hehe. Hittade en jättesöt liten hamster som är helt galen och åker runt runt och gör konstiga ljud. Vi introducerade den för Arvid igår och han blev först rädd, men sen vågade han trycka igång den och jagade runt den i vardagsrummet. Han är så söt vår stora kille.

Charlotte och lilla nytillskottet Olle hittade en skön plats på Katrins mage

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan