2009-04-02

2009-04-02

När kommer kusse?

Ännu en dag i Arvids tjänst är över. Den var lika mysig som alla andra dagar fast den här dagen bjöd på strålande solsken. Så jag och Katrin avbröt vår shoppingrunda i Täby centrum och åkte hem till henne och slappade i solen på hennes baksida. Vi har ju inte några utemöbler hemma hos oss än, men det ska jag och Arvid ta tag i i morgon.

Imorgon blir vi också äntligen av med lägenheten och några kronor rikare på kontot. Vi ska till mäklaren och lämna över nycklarna. Äntligen är det klart. Känns som om vi hållt på med den här försäljningen forever.

Annars blir det en lugn helg. Väntar spänt på att Arvids lilla kusin ska komma till världen. Undrar vem det är som tittar ut?! Jag börjar nästan tro mer och mer på en tjej. Men Peter & Camilla tror benhårt på en kille. Time will tell.

Vi bokade en resa till Geneve idag. Så den 15-18 maj är första gången killen åker utomlands. Det gäller att börja i tid. Farmor är där samtidigt och hälsar på Annika & G. Ska bli mysigt att åka iväg! Vi måste dock köpa en paraplyvagn som man kan ha att resa med. Vi kommer även att behöva den till vår charter (som ännu inte är bokad). Nu är det dags att sova då tandläkaren väntar kl 08.10 imorgon... :(

Och syster jag tycker det ska stå "Martin Hansson - han som kaklar & murar" på er skåpbil.

Arvid åker på pappa för första gången

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan