2009-04-18

2009-04-18

Faster Maria

Igår kväll innan kl 18 kom äntligen den lilla pojken på Karolinska. Han vägde ca 3800 g. Allt gick jättebra och både pojken och Camilla mår jättebra. Pratade med bror och han lät lite rörd. Det är den största händelsen i livet. Jag är så glad för er skull! Stort grattis.

Så vips nu är jag stolt faster och känner mig genast som 10 år äldre. Det som är ännu roligare är att Arvid numera har en kusin som blev ganska precis 5,5 månad yngre än honom. Två små killar. Ska det bli en tredje för Catrine i september (hon har för övrigt fått tid 090909. Hur coolt är inte det)? Kommer nog att bli helt galet då precis som det är hos familjen Eriksson med Abbe & Anton (min kompis Sandras systers barn) & Vilmer (Sandras barn). Är visst full fart när de träffas. :)

Annars ska vi ta tag i lite trädgårdsgrejer här. Måste köpa vattenspridare, gräsklippare och annat småkrafs.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan