2009-04-01

2009-04-01

Arvid - gymnasten

Efterlysningen gav resultat! Snälla kusin Sara vill vara barnvakt åt lillkillen. Åh vad jag blev glad. :)

Idag har vi lunchat med mina kollegor Jonna och Anna. Tyvärr ska Jonna sluta om en månad men vi lär hålla kontakten ändå. Sen skulle jag inviga första glassen i kungsträdgården. Men hann inte tänka tanken för då blev det molnigt! Typiskt. Men våren är i alla fall här och jag är superglad för det. Råkade köpa ett par sandaler bara för det.

Arvid sög på sin tå för första gången här om dagen. Han sitter i mitt knä och så slänger han sig fram när han får syn på tån för att äta upp den. Hur vig som helst. Och hur sött som helst tycker jag... :)

Viga killen

Fina påskliljor från bror & Camilla

1 kommentar:

johanna sa...

Vilken glad sötnos! Måste få träffa er snart igen! Kramar

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan