2009-04-20

2009-04-20

Jag har träffat lilla vännen!

Hela helgen har gått igen. Som vanligt (numera) var den lugn dvs inget festandet och sånt. Men vi festade till det lite med årets första grillning på altanen i blåsten (lite halvt storm ute i lördags). Åt gjorde vi dock inomhus. I söndags var vi på barnkalas då min vän Majas lilla Nora fyllde 2 år. Det var en massa barn och Arvid orkade med ca en timme sen somnade han ute i vagnen. Jag fick fiska fiskdammen åt honom. hehe. Annika & G kom i söndags och vi mös och spelade Settlers of Katan. Ett mycket trevligt strategispel som är lätt att lära sig och som går hyffsat snabbt att spela ca 1-2 h max. Håkan vann (som vanligt).

Jag och Arvid på en stormig altan
Årets första grillspett

Maja och födelsedagsbarnet Nora


Höjdpunkten sen sist var att jag idag fick träffa lilla vännen, som jag tror kommer att få heta Viktor. Lillkusinen sov hela tiden i Camillas famn, men kunde glutta lite över axeln på henne. Så söt!!! Han såg ut som en liten skalman. Så skör liksom. Vi var bara där en snabbis då de kom hem från BB idag. Självklart hade jag kameran beredd! De hade tejpat öronen på honom då de blivit lite veckade inne i magen. hihi

Sovande killen med ett litet bekymmersveck i pannan

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan