2009-04-28

2009-04-28

Hönsmamman?

Igår hade jag barnvakt åt Arvid för första gången när jag var hos min bästa frisör Eva hos folkstockholm.se på Birger Jarlsgatan. Är man hönsmamma då (inte har barnvakt förrän barnet är 6 mån)? Hur som helst gick allt toppen och arvid var hur nöjd som helst hela tiden. Sedan gick jag och kusin och fikade lite på Drottninggatan. Shit hur lyxigt var det inte att sitta och njuta med en latté i frisörstolen och bara slappna av? Kom inte ihåg senast jag kände mig så avkopplad. Ett hedersomnämnande till kusin Sara som verkligen gjorde mig världens största tjänst.

Idag kommer lille Viktor hit tillsammans med sina föräldrar. Ska bli så mysigt att se honom. Kanske får jag se hans ögon den här gången.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan