2009-04-25

2009-04-25

I fixartagen

Igår spenderade jag dagen inne i på Djurgården med Katrin i mammagruppen. Vi avrundade med en glass i Kungsträdgården. Vill också ha så fina körsbärsträd i trädgården! Världen är liten. Visade sig att katrins pappa äger Expo Teknik i Valbo och att hennes och min pappa känner varandra och har gjort en hel del jobbresor ihop. Där ser man.
Härligt det är med hus!!! Började dagen med att ta Arvid (jag och Håkan turas om på helgerna att gå upp tidigt en dag vardera). Vi tog en promenad vid halv åtta och det var bara vi och haren ute (den som bajsat ner hela vår tomt). Sen slappade vi hela förmiddagen i solen innan jag fick panik över att vi inte gjort något vettigt på hela dagen så då åkte vi till Ella trädgård och shoppade syréner. Karln i huset fick ta fram spaden och gräva. Ena raden av två är nu planterade i vår lilla berså. Vi måste försöka få lite mindre insyn till grannens altan och vad passar då bättre än en syrénberså i vitt?! Blir härligt när blommorna slår ut (hoppas det blir blommor första året man har syrén annars är det ju en liten miss i protokollet).

Frukost i morgonsolen 08.07

Mr fixar

Arvid har fått ny kepa

Imorgon är det mer häckplantering samt bättra på brännan som gäller tror jag. Nu är jag så sugen på att åka och träffa Viktor igen. Ska kolla med bror om det är ok att komma snart.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan