2009-04-07

2009-04-07

Mammaupproret

Hur fan tänker killen som kör förbi dagis först i 70 km/h, tvärnitar vid rondellen. Kör in på vår gata och håller typ 50 km/h förbi alla barnen. Han verkar bo högst upp på gatan. Eftersom alla på gatan har barn så har han antagligen det också. Nästa gång jag ser honom på baksidan ska jag vara beredd på framsidan och be honom flyga och fara. Charlotte hade redan uppmärksammat det och frågat om jag sett han med gröna volvon. Nu är vi två MYCKET förbannade mammor på gatan. Kan ju inte bara vi som sett galningen....

Idag gjorde Arvid nr 2 som han aldrig gjort tidigare. Kan säga så här... Jag fick kväljningar när jag skulle ta reda på eländet. Det märks att han börjat äta riktig mat... Om han tänker fortsätta såhär tänker jag slåss för att inte behöva byta bajsblöjor framöver. Håkan varsågod!!! :D

Har scannat av tomten lite. Verkar vara skugga helt och hållet på altanen på baksidan kl 16.30. Då har det varit sol på framsidan ett tag. Kanske blir så att vi får köpa en omgång utemöbler dit också om vi ska kunna njuta av kvällssolen och ha gäster. Just nu får dock balkongmöblerna duga bra där.
Arvid sitter själv i soffan

Var bara tvungen att ta med den här bilden fastän den inte gör lillkillen rättvisa. Det är Arvids nr 2 look.

1 kommentar:

Margith sa...

Bildåren är det bara att ta reg- nummer på och kolla vem han är på sms. Ring polisen innan något allvarligt inträffar! Beblanda dig inte med idioter. Kan aldrig vara bra i längden.
Beträffande blöjbyten, så sitter Arvid på toan om ca 7 månader. Inget att bekymra sig om. Kommer snart och kramar om den lille busen! Mormor
Mormor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan