2009-04-22

2009-04-22

Kaos - återigen

Simsalabim så var huset ett bombnedslag igen. Har flyttat bort allt från alla fönster för imorgon kommer persiennkillarna och monterar! Det ser jag fram emot. Pappa och Catrine får leva med att huset är en enda röra när de kommer imorgon. De ska ner och hälsa på lille Viktor (det är klart att han heter så nu) och sen kommer de förbi lille Arvid. Pappa åker vidare till Brasilien på semester och Catrine åker hemåt igen efter visiten.

Dagen har varit jättemysig och den har jag tillbringat med sagotanten Anna. Vi promenerade runt på Östermalm innan vi lunchade på Elverket. God lax och Arvid var på strålande humör. Sedan promenerade vi lite till innan vi fikade uppe på Drottninggatan på Kaffe med mjölk. Vi strosade förbi Håkans nya jobb dit det är klart att de flyttar i augusti. Såg jättefint ut. Det ligger på Regeringsgatan 67 alldeles vid Stockhome på Kungsgatan och är bara ngt kvarter från där direktbussen från oss kommer till Humlegården. Så det blir ju toppen om man ser till hur illa det kunde ha blivit om jobbet flyttat t.ex. till södra sidan av Stockholm.

Mitt i kaoset håller vi på och oljar in vår nya ekbyrå till hallen. Hoppas den blir fin när vi väl monterat den.
Här sitter jag alldeles själv!

Så liten i stora världen

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan