2009-03-10

2009-03-10

Snö! Igen?!

Suck. Skulle det inte bli vår nu? Hur orkar det snöa 2 dm snö helt plötstligt. What a set back! Jaja. Får väl drömma sig bort lite istället.

Jag har lagt arvid i sin säng på dagtid. Första ggn någonsin tror jag. Tror det är snuttisen som gör underverk. Han har sovit i en hel halvtimme! Kors i taket.

Dagen ägnades åt kaffe hos två grannar. Ganska spontant då de ropade in mig när jag var ute i snökaoset för att natta Arvid i vagnen. Men det var lika trevligt för det! Sa jag förresten att vi bjöd över grannarna med lilla Schnauzern Doris på fika i söndags? Anders & Johanna heter de och är hur trevliga som helst. Dock så har de har gjort ett antal olika ritningar för alla planer för deras tomt. Hon är byggnadsingengör... Jag har redan prestationsångest!

Har kommit av mig lite med det här med smakportionerna till Arvid. Men idag körde vi igång igen med potatis och palsternacka. Han slängde sig på skeden (eller var det bara av misstag pga icke existerande magmuskler?). Hur som så fick han i sig ngn tesked och verkade inte misstycka alls. :) To be continued...
Glad kille i stolen

1 kommentar:

Margith sa...

Hej
Vilken glad kille! Han verkar trivas i matstolen.
Klart att han vill ha en snuttis när han ska sova.
Här är det också snöväder. Trist. men igår hade vi solsken. Ovanligt.
Ses på lördag. Det ska bli kul.
Kram till er alla
Mormor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan