2009-03-31

2009-03-31

Efterlysning

Ngn snäll människa som vill vara barnvakt åt mig när jag klipper och färgar håret den 27 april kl 12.30? Varje minut är en gudagåva. Vill inte avboka då det tar så lång tid att få ny tid och det är så osäkert om det går bra eller inte. Första gången jag klippte mig gick det underbart bra. Andra gången spårade det ur i slutet när jag skulle klippa håret och Arvid blev lite smått hysterisk (blev klippt på typ 15 min haha). Typiskt.

Som de säger friskt vågat är hälften vunnet. Men jag tänkte att jag skulle skippa det vågade och ragga ngn som vill göra mig sällskap på Folk på Birger Jarlsgatan där min bästa frisör Eva jobbar (Jag bjuder på fika efteråt).

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan