2009-03-01

2009-03-01

Gapa stort!

Helgerna går på tok för fort. Men som tur är så är jag ju "ledig" imorgon också! :D Har tillbringat helgen på allra lugnaste sätt. Var hem till Gert & Therese i fredags. Lite småshopping och film (som jag somnade ifrån) igår och Vasaloppet, städning och kaffe i solen idag. Snart blir det en till promenad i fin vädret.

Ja vad händer annars!? Arvid sover så fint i sin säng fortfarande. Lägger honom där efter jag ammat för natten och så vaknar han runt 3 och vill äta igen. Så nu har vi fått lite rutin och äntligen börjat använda sängen han fått av morfar. Undrar när natten kommer då han sover hela natten igenom. Känns väldigt avlägset nu när han återgått till att äta 2-3 ggr per natt. Igår fyllde Arvid 4 mån vilket innebär att han får börja testa lite riktig mat. Kanske ska göra ngn gourmetmåltid åt honom till lunch.... Hmm. Potatis blandat med bröstmjölk har jag hört att småttingarna tycker om. Smaskens. Vi kanske måste ta till klassikerna "En sked åt mamma" och "Gapa stort!" för att lyckas.
Mormor läser Rödluvan för Arvid

Arvid hänger lite nonchalant över kanten

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan