2009-03-02

2009-03-02

Lattémammapoäng

Drog ihop ett par tjejer för en lattémammasession i Täby kyrkby. Promenerade dit och mös på stans enda café. Vi hittade även ett jättebra ställe där de har Öppna förskolan med jättemycket roligt att göra för barnen. Så får försöka boka in några besök dit framöver. Lite längre att gå ca 30 min än dit jag brukar gå på babycafé. Men promenader är ju mammans bästa vän numera! Tog en nu precis i snörusket då Arvid var övertrött och behövde sova. Stackarn är där ute i vagnen, men är som tur var varmt nedbäddad.

Går och grämer mig över dagiset också. Gick in på gården och kikade in. Ser ju jättefint ut där. Dumma dumma! Sen ska väl alla som fått plats där få småsyskon som ska få plats sen så då hamnar vi väl ännu längre ner i kön. Näe nu ska jag tänka lite positivt! Vi får säkert plats i aug 2010...

Jag och kusin Sara håller på och styra upp en träff. Blir trevligt!

Jag och Arvid (som försöker äta upp hela sin hand på en gång)

2 kommentarer:

CattisL sa...

Vad fin du var i håret, snygg lugg! Jag har insett att vårt stockholmsbesök inte blir av i helgen heller, Martin skulle jobba och min hosta vill inte ge med sig. Så nästa gång vi ses blir i Sandviken. *längtar* Många kramar till er!

pappan, mamman och lill-korven sa...

Men hallå, har du klippt dig? Mycket fint =)

Det där är säkert ett skitdagis som sprider en massa sjukdomar över hela grannskapet (löss har jag hört att de har.)Deras epidemier kommer nog inte försvinna föränn ni får en plats. Jag skulle vara glad att jag slapp..haha

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan