2009-03-16

2009-03-16

Släkten Lind

Åter till Vallentuna och vardagen efter en tur till Söderkulla och Sandviken. Hela släkten var på mammas 60-årsfest i stort sett. Mycket trevligt att se alla igen. Det är fantastiskt roligt att se att alla 60-åringar kan festa loss minst lika bra som oss ynglingar. :)

Syskonen var så klart där också. Såg att syster gjort det officiellt nu på hennes blogg. Hon ska ha en liten knodd hon också! Mamma är i chocktillstånd. Tre barnbarn inom loppet av ett år. Galet skoj tycker jag! Bror ska ju ha barn inom ett par veckor. Det är så spännande att se vem det är som kommer. Camilla har sån fin mage och jag missade att ta kort på den på festen. Dumt!

Idag har jag varit på Håkans fasters jobb och visat upp Arvid. Han var på strålande humör och skrattade åt alla tanter som ville gulla med honom. Sen var det lunch med Åsa och Susan. Längesen jag såg tjejerna så det var jättetrevligt. Sen träffade jag upp Anna och vi gick till Blå porten på Djurgården och fikade lite. Vips så var måndagen över! Nej just ja. Var ju och tränade också. SATS kortet går ut på torsdag så då blir det till att kolla sig om efter nytt gymkort. Är nästan helt säker på att det blir ett på Gym & Sim här i Vallentuna. Sveriges mest innovativa klubb 2008. Måste ju vara bra det. :)

Jaha. Imorgon är det nya friska tag med fika hos Mimmi i mammagruppen. Nu är det läggsdags! Här kommer några foton från festen:

Mamma öppnar presenter

Morbror Lennart och Ewa

Bror Peter

Moster Bettan

Catrine & Martin

Min kusin Eva och hennes Simon

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan