2009-03-19

2009-03-19

Every minute counts!

Jäsp. Idag går jag i koma. Blir tröttare och tröttare tror jag. 4.5 månad med lite för lite sömn varje natt börjar sätta sina spår. Kom på mig själv att jag gick och blundade när jag var ute på promenad här om dagen. Det säger en del. :) Inatt var det extra då jag förutom amning blir väckt ett par ggr av Håkans jobbarkompis som har emergency på jobbet. Suck. När Arvid sedan är pigg och glad 06.15 så blir man lite extra trötter. Han är ju så glad på morgonen också så man kan liksom inte bli arg på honom. Nu är det persiennjakt för hela slanten. Håller på och ta in offerter nu. Kanske hjälper det och vi får några extra minuter på morgonen. Every minute counts!

Annars är det Håkans semesterplanering vi fixar med. Alla vill visst vara ledig samma veckor på hans jobb så vi får se vilka veckor det blir till slut.

Framkallade lite foton och några av förstoringarna kom med posten idag. De blev jättefina så ska rama in dem nu... Blir nog plats för dem i sovrummet.

Här är en bild från mammas fest på mig och Arvid. Snuttisen är med så klart.

1 kommentar:

Margith sa...

Hej lattemamman
Nu får du ta det lite lugnt och vara hemma och ta en liten eftermiddagslur på soffan så piggnar du nog till.
Kram till Arvid

Mormor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan