2009-03-05

2009-03-05

Busy, busy...

Jag vet, man borde inte få ångest när man inte har uppdaterat bloggen på TVÅ hela dagar. :) Men har ett sånt hektiskt liv så hinner inte med det. ;) Hela onsdagen spenderades inne i stan. Stackars lilla Arvid han får hänga med på allt han. Vi hann med lunch med kollega, MVC och fika hemma hos kusin Sara vid norrtull innan vi kom hem vid sju på kvällen. Jättemysigt att träffa kusin vitamin igen och hennes Ed. Alldeles för sällan fastän vi bor så nära.

Idag har jag och två från mammagruppen lunchat i metropolen Roslags Näsby. De har ett väldigt barnvänligt café där. De typ kommer och frågar om de ska värma ngn mjölkersättning åt oss fastän vi knappt hunnit be om det. Så ska mammor hanteras. :) Vi blev borta nästan hela dagen och hann precis hem för att äta lite och amma för att senare bege mig till gymmet. ANDRA gången den här veckan. Helt galet.

Imorgon är det lyxdag igen. Jag och Arvid har bilen så då beger vi oss raskt till IKEA för lite shopping. :) här gången har vi gardinstångsfokus. Sagotanten Anna gör oss sällskap. Hon är visst på diskmaskinsjakt. Håkan ska förlusta sig med after work och utgång i stan imorgon. Den dagen jag ser mig på stureplan känns väldigt avlägsen just nu....

Arvid myser i soffan

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan