2009-03-21

2009-03-21

Ett skepp kommer lastat...

Jaha. En hel släpvagn med grejer som vi inte saknat ska nu in i huset. Portionerar ut dem här och var med hopp om att det inte ska bli tajkons hemma hos familjen Jettingstad/Lind. Håkans föräldrar var i lägenheten och hämtade ALLA möbler som vi inte ville ha. Så ska det ske! Ni kanske förstår att jag gillar att göra mig av med grejer. Jag ska inte bli en av de gamla människor som sparat kvitton från tidigt 2000-tal och som mina barn hittar när de städar ur mitt hem. Arvid, tacka din mamma för det.

Fick en fin vårblomma som pyntar framsidan mkt fint. Men blev lite less när jag ställde ut den för då upptäckte jag vita fläckar på väggen. Mmm, mycket riktigt. Färgen har släppt från fasaden. Det verkar som om man spacklat på väggen och just där har färgen lossnat. Gick en vända runt huset och hittade ett femtal ställen utan att direkt leta. Så det blir till att reklamera till JM. Klantskallar.
Fin vårblomma
Dumma fasaden

2 kommentarer:

Margith sa...

Hej min kära dotter
Det vore kul om du hämtade alla prylar du har sparat här på vinden också..........
Vilket otyg med fasaden. Vad är det för fel??
Skönt att bli av med lägenheten.
Kramar
Mormor

CattisL sa...

Hej sis! Vilka fina vårblommor! Mysigt med hus va? bara att plocka fram de gröna fingrarna. :)

Kul att lillkillen har börjat äta, vad tycker hans mage om det då? Vi ses på lördag! Då ska jag kramas! :)

//moster

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan