2008-10-27

2008-10-27

Tror det är dags!

Hej alla,
Nu är det nog dags för den lilla knodden i magen att komma ut. Lite tidigare än planerat, men var helt normalt enligt BB. Jag har haft värkar sedan i natt. De började vid 3 tiden. Inte så långa och starka och de har till och med försvunnit helt en period under dagen. Men det var skönt så att jag kunnat sova lite. Tror det är dags att ringa barnmorskan igen då vi tror att både slempropp och vatten gått. Man blir så osäker om allt fastän vi läst på massor innan.

Snart kommer kanske våre lille till världen. Vi är båda ganska lugna här hemma. Håkan lagar köttfärssås åt mig och jag ligger i soffan och räknar tiden mellan värkarna. När vi hörs nästa gång kanske vi har en liten tjej eller kille med oss! :)

Kram från blivande föräldrarna

4 kommentarer:

Annika Wacker sa...

LYCKA TILL - det kommer ga toppen!! Kramar i massor fran en som snart ar faster

Farmor sa...

Vad härligt spännande, vila så mycket Du kan, blir kanske en liten hungrig krabat, som vill ha mat även på natten.

Nu väntar vi på "Telefonsamtalet".

Kram
"Farmor och Farfar"

johanna sa...

Å vad spännande!!! Lycka till! Det kommer gå super! Tack för igår, var jättetrevligt! Stor kram från oss

Margith sa...

Hej lyckliga föräldrar
STORT GRATTIS till den lille sonen

önskar
en jätteglad mormor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan