2008-10-20

2008-10-20

Hemmamys

Första dagen hemma är avverkad. Har pysslat hela dagen i huset, tvättat och fixat med bebiskläder och varvat med kaffemys för att ta mig igenom all reklam och informationsblad som verkar massdistribueras till blivande föräldrar... Hann inte så mycket som jag hade tänkt, men ska ta itu med mina kläder imorgon.

Håkan myser framför brasan.

Jag kommer att ha det så skönt hemma. Pricken över I:et vore om Mio ringde och sa imorgon att soffan är leveransklar. Skulle lätt handla alla mina möbler i all framtid på Mio om de kunde fixa det. Då skulle vi slippa ha brasmys på golvet. Brasen ger ett härligt sken i vardagsrummet en soffa vore som sagt inte helt fel. Nepp nu ska det monteras lite mera!

3 kommentarer:

CattisL sa...

Braskamin is the shit. Vi har alltid typ 27 grader hemma! Mysigt när det är rått och kallt ute.

Kram på dig!

johanna sa...

mys-Ernst :)

Annika Wacker sa...

Åh va mysigt det ser ut - blir helt inspirerad att tända eld i vår öppna spis ... snart ett år i lyan och ännu igen eld :S

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan