2008-10-19

2008-10-19

Pust och stön! Men vad gör väl det?

Krämpor? JAA tyvärr har de kommit. Mina fötter är non existing. Ser ut som om mina tår sitter fast direkt på benet typ. De är så svullna så det sticker i fötterna när jag går. Mina gympadojor är räddningen. De går på, men behöver inte knytas längre. hehe.

När man minst anar bildar magen en stenhård boll. En riktig kanonkula! Det gör lite småont, men bara jag avslutar det jag gör och tar det lugnt så går det bort ganska fort. Magen som säger ifrån när jag böjer mig framåt eller går lite för fort eller för länge...

Utöver mina små krämpor är jag lyckligaste i världen. Har ju världens bästa Håkan hemma (som för tillfället eldar loss i vardagsrummet igen) och världens goaste bebis i magen.

Ikväll har vi monterat garderobsinredning från Elfa hela kvällen. Så nu har jag något att sysselsätta mig med (fylla alla hyllor med för närvarande icke ej användbara kläder) under min första dag hemma från jobbet imorgon. Nu ska jag gå och lägga mina ömma ben i höjdläge!

2 kommentarer:

CattisL sa...

Hej sis!

Jag förstår att ledigheten kommer ganska lägligt nu så slipper du flänga runt med magen så mycket. Jag har också roat mig med garderobsinredning i helgen. Dock åt motsatt håll, har sorterat ur eftersom vi ska riva ur den och rusta. har bestämt oss för att inreda den med PAX variant från IKEA. Blir nog tjusigt!

Ha det så bra så länge tills vi ses! Många kramar till dig och bebben, och Håkan förstås! :)

Therese sa...

Va mysigt det låter att vara ledig och vänta på bebisen! Kul också att ha tid att pyssla i nya huset. Jag känner mig faktiskt RÄTT avundsjuk ;) Själv fick jag åka från jobbet kl 11 idag för att hämta Julia på dagis. Hon hade fått ögoninflammation så det blir till att VABa några dagar...
Ni kan väl hojta när vi får komma förbi och se huset, vi är ju sååå nyfikna :)
Ha det bra och njut av ledigheten!
Kramar från oss i Bålsta

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan