2008-10-22

2008-10-22

Jag tar tillbaka allt!

Oj då. Gissa vad som kom igår ca 10 dagar innan beräknad leverans! Tyvärr inte bebisen utan vår soffa. Den ser jättefin ut, men har inte fått provsitta den än då Håkan vägrar montera den innan vi har satt tassar under för att skydda parketten. Han skulle bara våga komma hem utan tassar idag!!!

Undrar om Mio tycker det är ok att jag tar tillbaka mitt förra inlägg om att för alltid handla våra möbler på Mio.. Hmm. Jag skulle iofs kunna redigerar om inlägget i efterhand så kanske de inte märker något. Såg förreseten att Mio öppnar en jättestor fin butik mitt på Sveavägen idag. Det gillar vi i inredningstider.

Igår var det den 21 okt. Både min mormor och morfar har sin födelsedag den dagen. Tyvärr finns ni inte längre kvar bland oss. Skulle så gärna vilja berätta om allt bra som händer oss just nu, men kanske vet ni det ändå från där ni är nu. Så mormor och morfar, ni ska få ett litet barnbarnsbarn snart. Hoppas ni är med och tänker på oss då lillen kommer! Kram

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan