2008-10-14

2008-10-14

Skönt avslut

Mitt i allt kaos med flytten bestämde sig Moderaterna för att vi skulle leverera deras nya medlemssystem (som jag varit med och utvecklat). Så mellan packandet av flyttlådor m.m. så passar jag på att koda några rader under dagar, kvällar och sena nätter. Kändes som vi inte skulle nå fram ett tag, men nu är vi där. Idag lanserades moderaternas nya hemsida under en releasefest i kungsträdgården. Trodde Fredde R skulle komma på invigningen, men vi fick nöja oss med kulturministern och några fler ministrar jag inte kan namnet på. Den nya hemsidan är hur som helst kopplad till medlemssystemet via "Mina sidor" där man kan registera sig som medlem i partiet. Moderaterna verkar nöjda och det är vi som leverantörer med. Nu är det bara att ladda om batterierna inför nästa release i nov.

Men det är min sista vecka är den här veckan så jag hinner bara vara med och mjukstarta, sen bär det av hemåt i över ett år! Helt galen härlig känsla när jag tänker på det. Jag och Rosanna slutar samma dag och då tar vi våra magar och vaggar hemåt (Rosanna i projektet ska ha barn en vecka efter mig och Håkan). I vinter ska jag och lilla familjen bara njuta och slappa. Ser framför mig många långa kvällar framför braskaminen i nya huset... LÄNGTAR!!!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan