2014-12-02

2014-12-02

Hälsa, träning och galor

Vad härligt det är när hälsan vill göra en sällskap. Inte en förkylning på evigheter. Jag har ju trott att jag levt på lånad tid gällande höst/vintersjukdomar. De verkar inte vilja göra oss sällskap. Jag nöter därmed på med träningen och är riktigt glad över 5 pass förra veckan. Spinning, två vändor på gymmet och TRX banden, body pump och en dynamisk yoga. Härligt! Behövde jag säga att det här pumppasset i onsdags kändes grymt? Lade på mycket mer på ben och rygglåten är jag brukar. Nu väntar ny koreografi denna vecka, så kanske borde fega lite på vikterna den här gången. Jag har kört nästan alla pass på kvällstid och Håkan är så snäll som drar lasset hemma om kvällarna. Försöker lägga dem efter 20 och sovtid, men vissa pass som jag varit sugen på går ju tidigare än så. Han vill kanske ha en stark och hot mama här hemma, så det är win win. :)

Fick bli vilodag från träningen igår då jag var in till stan med jobbet på lite galej. Vårt företag var ett av alla årets gasellföretag i Stockholm och Uppsala. Vi var därmed inbjudna till Konserthuset på Dagens Industris gasellgala. Jag och tre kollegor gick. Det var intervjuer bl.a. med Volvos kinesiske VD, Lexingtons grundare, samt Nobis hotells Stefano Catenacci. Finansminister Andersson, Anna Kindberg-Batra och prins Daniel delade ut priser till toppgasellerna. Vi minglade och åt gott. En fin kväll! Och grattis alla grymma entreprenörer och pristagare! Vad vore Sverige utan er?!









Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan