2014-10-02

2014-10-02

Våra små stjärnor fyller ju år

Ok. Eftersom ALLA i släkten undrar över önskelistor till våra små solstrålar som fyller snart så kommer det en liten lista på sånt jag kommer på här:

Arvid
Walkie-talkie
Kaplastavar
Knä-, handleds och armbågsskydd (bra till både till skridskor och ev framtida skateboards och inlines)
Målvaktshandskar 
Lite större ryggsäck (Men ändå en för juniorer. Hans från Skip Hop är för liten för både iPad och gympakläder)
Avancerat Lego
2 st ihopfällbara innebandymål (ej plast)
Bandyklubba och boll (och nej då menar jag inte innebandy som man gör här i Stockholm utan mer bandy som pratas om i Sandviken)
Skylanders
Försvunna diamanten 

Kläder:
Byxor stl 122
Strumpor stl 30
Fotbollskläder stl 122

Elsa
Dockor (vi äger inte en enda) och ev tillbehör till dem. Docksäng kanske?
Vi ska köpa ett Ikea-kök till henne så kanske lite tillbehör till det. Vi har kastruller och lite slevar sedan innan. Förkläde?
Aktivitetsleksaker t.ex. ett bord att stå vid liknande modell som detta och någon leksak som man kan fästa i spjälsängen

Kläder:
Någon mysig och tjejig vintermössa stl 80 (för att kitta till hennes killiga overaller :)).
Bodies i stl 80
Mockasiner i ca stl 18

Det var sånt jag kom på nu i förbifarten innan  hämtning på skolan. :) Jag fyller på här om jag kommer på fler grejor. Hoppas något föll er i smaken!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan