2014-09-28

2014-09-28

Soft söndag

Vi tog en lugn morgon och gick iväg på fotbollsträningen, som börjar vid 10.30. Det är lite lagom att knalla upp dit hela familjen. Elsa brukar sova sig igenom passet. Olle sparkar boll frenetiskt vid sidan av och Arvid han kör på på sin träning. Vi tror Arvid gillar fotbollen. Han säger det iaf. Vi har funderat lite då han är så söt och springer och springer, men försöker aldrig ta bollen under matcherna. Men han är glad att vara med vad jag kan se och på övningarna är han alltid med och bollar och då är det fint så. 

Sedan blev det en relativt lugn eftermiddag med lek på baksidan, lite gräsklippning, kompislek, hoppmatta och kaffe på altanen innan jag drog iväg och tränade. Body pumpen levererade och jag är så där härligt mör i kroppen, som man verkligen blir av ett pumppass. Några av låtarna var verkligen utmanande (axlar och bröst speciellt) och vissa får jag nog lägga på lite vikter på nästa gång (ben och rygg). 

Sedan blev det fiskmiddag, lite söndagsfika och söndagsbad innan Håkan drog iväg och körde sin fotboll. Det var harmoni hemma idag och vad härligt det är utan en massa måsten och bara kunna vara glada och umgås utan stress. Det var härligt varmt under den sena eftermiddagen och det lovar ju gott inför morgondagen. Då beger jag mig in till stan för lite jobb (!). Blir trevligt som omväxlings skull. 

Här är bildsession från killarnas pysselverkstad i eftermiddags. Verkligen arbetsro...







Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan