2014-05-22

2014-05-22

Många känslor

Det är mycket som rivs upp just nu. Det väntar begravning imorgon i Sandviken. Det ska bli så fint att få säga hej då till mamma och samtidigt så otroligt sorgligt. Hon är ju så saknad. Det ska bli fint att träffa all släkt och alla hennes fina vänner. Hon kommer att få ett vackert hej då en vacker sommardag.

Det känns inte lättare av att det är mors dag på söndag och jag önskar ju så att jag med hade en mamma att få fira. Jag får istället fira att jag har haft världens finaste mamma för det är ju inte alla som har haft det. Vi får även fira att jag är mamma till världens finaste barn och Håkans fina mamma har vi också all anledning att fira. Världens bästa farmor.

Utöver alla mina känslor kring mamma så får jag sedan flera tunga besked efter varandra känns det som. Och nu går mina tankar till min fina fina vän. Vi håller tummarna för dig och din familj. ♥

Ja, det är ju så livet. Upp och ner. Lycka och sorg. Medgång och motgång. Det är verkligen tvära kast i mitt liv på den fronten. Den totala lyckan över min fina familj och samtidigt den enorma sorg jag känner. Skratt ena stunden och tårar den andra. Det är väl så man känner att man lever livet fullt ut och lyckan blir ju så mycket mer värd nu.

Nu ska jag samla krafter för imorgon och tyvärr är ju så klart lilltösen sjuk igen med snor och hosta, så sömn på nattetid lär det inte bli tal om. Vi får hoppas att hon känner sig kryare imorgon och orkar charmas med alla släktingar som vill hälsa på henne.

Ge alla era mammor en stor kram på söndag!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Vet precis hur du känner. Ska tänka på er imorgon. Stor kram ❤️

johanna sa...

Vad fint du skriver Maria, det går rakt in i hjärtat. Tänker på din min fina vän. <3

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan