2014-05-01

2014-05-01

Åter en härlig Söderkullahelg!!

Vi spenderade återigen en helg på Söderkulla. Det är verkligen vårt andra hem numera. :) Killarna har fått egna "jobbarkläder" och de var supernöjda. Tänk vad lätt det går att bära ved och mata får nu! Det var fantastiskt varmt och skönt. På lördagen åkte vi till Österbybruk (Söderkulla ligger ju ca 10-15 min därifrån) och lekte i deras fina lekpark och smaskade glass. Vi avverkade lite ved, jag sov två (!) pass i hammocken efter att Elsa brottats med mig hela natten. Det grillades både till lunch och middag. Allt fika intogs så klart utomhus. Killarna har fått sitt eget barnbord och vi har köpt ett likadant hem till oss. Det är från Rusta. Supersött. Olle testade att köra lite fyrhjuling själv. Söndagen var lika härlig och vi njöt av solen innan vi åkte hem efter en härlig köttbullslunch. Killarna lekte bland annat med sina nya fallskärmar (mycket uppskattat) och Håkan och Uffe friserade tassarna på baggarna och en del av fåren. Vi var hemma en stund innan mr åkte på korpfotbollspremiär, vilken de så klart vann. Så skönt att ladda batterierna där ute. Så fridfullt och hela familjen får sig en riktig boost varje gång. Jag tog även en vända ensam i skogen för att andas lite. 

























Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan