2014-05-14

2014-05-14

Du är saknad

Älskade mamma, nu har det gått en månad. Det är som om du aldrig lämnat oss. Jag hör fortfarande din röst när du pratar och ser dig och ditt sätt att vara och ändå är du ju inte här. Jag saknar dig. Det känns så otroligt tomt.

Jag skulle så gärna kunna ringa dig och höra din röst svara i andra ändan. Jag läste de sms vi skickat till varandra här om dagen. Något sådant kommer jag aldrig mer få. Känns helt overkligt att säga orden. Aldrig mer.

Du har lämnat små minnen efter dig överallt och det värmer och smärtar så i hjärtat när jag hittar dem här hemma. De påslakan och gardiner du sytt åt pojkarna, lagningarna du gjort på deras byxor, ditt namn i min favoritlista på telefonen, presenter du givit alla barnen och böcker du lämnat i min bokhylla. Hittade en fin lapp i byrålådan i köket. Jag fick den när du skickade Elsas kläder som jag glömt kvar hemma hos dig vid ett av alla besöken det här året. 


Jag älskar dig. Hoppas du känner det var du nu är.


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan