2014-04-13

2014-04-13

Arvid kan cykla!

Nu var det äntligen Arvids tur att lära sig cykla! Och han är SÅ nöjd. Det är nästan svårt att hänga på honom nu. Tänk vad mycket som händer under tiden jag är borta från dem. Jag är hemma en dag för att få vara med dem och passade på att se deras nya färdigheter. Det är så roligt att se, men ändå känns det så tungt så klart. Jag önskade ju så klart att jag kunde vara med dem hemma och att min fina mamma inte var sjuk alls. Så är det inte och jag kan bara konstatera att livet inte alls blir som man tänkt sig och att livet inte bara är ljust och härligt utan väldigt tungt ibland. Så tungt. Så tungt som det någonsin kan bli.

Arvid cyklar själv


1 kommentar:

Söderkulla sa...

Bra motion det där.

Kram
Diana

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan