2014-04-23

2014-04-23

Älskade Elsa - 6 månader

Vår solstråle, som berikar våra liv så otroligt mycket, har nu blivit hela 6 månader. Mitt i all sorg gör du våra dagar så ljusa. Ditt underbara leende bryter ut hela tiden och så klart ler vi tillbaka. Hur skulle vi kunna låta bli?

Det är dagar som denna jag skulle ringt till mamma och berättat om alla de små tingen. Om att du idag har tagit flaskan för första gången och att du här om dagen äntligen rullade runt på egen hand. Det kan jag inte göra och det smärtar så. Hon följer oss ändå och vet hur fantastisk du är från det ställe hon nu befinner sig.


Älskade Elsa. Du är underbar!


1 kommentar:

Elin sa...

Det där tycker jag fortfarande är konstigt. Att jag inte kan ringa mamma och berätta... Jag brukar ringa moster istället och berätta samma saker :) Men jag förstår din känsla. Kram!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan