2013-09-17

2013-09-17

Utcheckad

Idag pallrade jag mig in till jobbet och gjorde mina sista arbetstimmar för ca ett år. Min föräldraledighet skulle egentligen ha börjat i fredags, men i och med att jag var helt slutkörd torsdag och fredag pga utebliven sömn så fick det bli lite jobbtid även mån och tis. Det blev inte så många timmar i slutet av förra veckan om jag säger så. Att jag även hade min dator kvar på jobbet gjorde ju valet att åka in ännu en dag väldigt lätt. Jag fick även en chans att säga hej då till fina kollegor i projektet. Övriga kollegor i projektet har arbetat klart om två veckor. De förväntas tillbaka för nytag nästa år, kanske är jag på plats igen då. Välkommen önskade de mig iaf!

De närmsta dagarna blev snabbt uppbokade. Imorgon ska jag skriva förlossningsbrev, boa lite här hemma och börja sortera bland alla barnkläder vi fått från fina bekanta. Torsdag blir det mammahäng (det gäller att börja i tid)! På fredag är det dags för lite mer gravidfotografering samt MVC och måndag lite mer mammahäng inne i stan. Kanske kan jag klämma in en gravidmassage till också. Var på Cityterapeuterna för ett par veckor sedan och det var så underbart! Så jag har att göra och behöver nog inte ha långtråkigt tills lillasyster kommer. Roligt är det!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan