2013-09-01

2013-09-01

Det som händer inom jobb och sånt

Veckan sprang som vanligt förbi i ett fasligt tempo. Det som händer jobbmässigt just nu är att jag håller på och lämnar över mitt uppdrag för en kund och för den andra kunden så är det fortfarande fullt ös. Det är lite kontraster för i det ena projektet är jag ensam konsult tillsammans med kunden och i det andra projektet är vi väl typ några hundra som jobbar. :) Det märks lite tydligare att jag försvinner på den ena om jag säger så. Det är även där jag har överlämning och håller på att fasa ut mig själv. Antagligen kommer jag att "förlora" denna kund i och med att jag är borta ett år, men kan ju tyvärr inte hjälpas. Det finns nog nya kunder som står givakt och väntar på mig när jag är tillbaka i jobbmatchen igen. ;)

Nu är det två jobbveckor kvar och sen ska jag ev jobba några timmar till på hemmafronten under de tre veckor jag väntar på lillbebisen. Men i det här tempot kommer det att gå sjukt fort! Denna vecka avslutas med en AW tillsammans med kollegorna och det får väl bli mitt "hej då" inför mammaledigheten. Ca 1 år tror jag det blir och lilla syster får börja dagis nästa januari som det ser ut nu. Sen får vi ju så klart se vem det behagar komma ut. Det ska ju passa bebisen med att börja dagis när hon är 15-16 månader. Annars får vi helt enkelt vänta lite till. De andra två knoddarna här hemma började båda ungefär vid 18 månaders ålder.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan